Maadi's Weblog

October 30, 2008

Daca va place…votati-ma

Filed under: Uncategorized — maadi @ 10:18 am

Votati-mi proiectul “Ramasitele zilei…reloaded” de la concursul “inspira prin gestul tau”
http://www.inspirapringestultau.ro/proiect…ilei%20relaoded
PS – scuzati greselile de gramatica. De, emotiile… Si pozele nu-s in ordine pe site, de aceea le si postez aici.
“Proiectul meu reprezinta de fapt continuarea unei serii incepute mai demult, prezenta aici prin primele cinci fotografii. Ideea de baza este sa transform printr-un demers artistic “ramasitele zilei”, obiectele mici, inutile sau uzate fizic sau moral. Ceea ce consideram neimportant, bun de aruncat la gunoi, gen sarme, sigurante, cioburi, becuri arse, scobitori, globuri de Craciun sau jucarii vechi de 20 de ani, etc. Siteul meu: https://maadi.wordpress.com/”

4 Comments »

  1. unde e facuta poza ,, passage ” din brosura de la East West Fest 2008 .E cumva aici: http://www.antena1.ro/index.php?page=news&id=86360

    Comment by Alin Barbu — January 12, 2010 @ 9:28 pm

  2. la sfarsitul reportajului

    Comment by Alin Barbu — January 12, 2010 @ 9:29 pm

  3. Da, acolo este. Pe Covaci.

    Comment by maadi — January 17, 2010 @ 12:14 pm

  4. Sooper. Est Best fest a fost in 2008 si cum am vazut reportajul de pe A1, si am vazut pictura de pe perete, am zis ca stiu o poza. Am cautat 1 ora pliantul de la Seini. Faine pozele, Keep on shooting

    Comment by Alin Barbu — January 18, 2010 @ 5:50 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

