Maadi's Weblog

January 6, 2009

Confesiunile unei blonde

Filed under: contests — maadi @ 9:49 pm

Se zice ca cel mai bun aparat foto este cel pe care il ai. Daca este asa, inseamna ca ar trebui sa ma consider norocoasa, pentru ca am avut de doua ori pana acum “cel mai bun aparat foto”.

Primul pe lista (hmm…neagra) a fost Olympus SP-350. Si acum imi amintesc cum ma astepta intr-o “cusca” (nu radeti, asa se numesc cosurile metalice si voluminoase din marile lanturi de magazine) de promotie. Ca un catelus care se tot uita dupa un posibil stapan printre gratiile unui padoc de ecarisaj. ..Va dati seama, m-a cucerit pe loc, mai ales ca mi-a zambit din toti cei opt megapixeli ai sai.

Pentru o scurta perioada de timp, a fost chiar frumos. Eu nu prea simteam la inceput lipsa unui DSRL, date fiind preferinta mea pentru macro-abstract-conceptual si faptul ca fotografiam in conditii de “studio” (homemade), deci cu lumina controlata. Dar, in rarele ocazii in care am avut ca subiecte oameni, cladiri, peisaje, m-am lamurit asupra limitarilor sale. Aparatul a fost ok per ansamblu, chiar daca era un mic monstru mancator de energie. Nu mai aduc vorba de zgomotul de imagine, ca-mi pierd sirul gandurilor.

Simtind totusi dorinta de a cuceri noi teritorii – streetul incepuse sa ma fascineze – am decis sa o rup cu trecutul glorios (de patru luni) si sa-mi iau un DSRL. Imi doream si un job foto, ceea ce era aproape imposibil de obtinut cu un compact. Si asa a venit, EL, Nikon D40X, aparatul cu care imi impart in prezent si bune si rele. Nu a fost dragoste la prima vedere. Si nici la a doua…Dar am invatat sa ne acceptam reciproc. Asa cum eu ii accept noise-ul pronuntat, asa si el imi va accepta decizia de a renunta la serviciile sale peste trei luni.

Acestea fiind spuse, tineti-mi pumnii la tragerea la sorti de maine de la Concurs Go4it.ro

1 Comment »

  1. intra pe corinaanuta.blogspot.com, daca vrei sa vezi “reclama” la aparte foto in special la Nikon

    Comment by Marius — January 11, 2009 @ 6:14 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

